tisdag 23 maj 2017

Gräsklippning och limpmacka

Jag bestämde mig redan på morgonen att jag skulle klippa gräset med vår "gå själv och klipp klippare" Ja trädgårdstraktorn är lite ur fas kan man säga. Jag avskyr oklippta gräsmattor när maskrosorna blommar. Sorry, men neej inte maskrosor. 

När jag var klar så kände jag mig rysligt nöjd. Var faktiskt lite hungrig också. Kikade in i skafferiet och där fanns det limpmackor. Säga vad man vill men en limpmacka med ost på, ja ni det är gott det. Nej men jag veeeet, inte alls bra för mig. Trotsig och lite skvatt galen!


 Uppdatering av läget. Jag är ofrivilligt ledig i fem dagar. Eller jag får väl skylla mig själv som hattar hit och dit. Inte så kul när lönen kommer, eller inte kommer passar kanske bättre. Jag gör det bästa av situationen, jag försöker njuta. Man vet ju aldrig vad vi hittar på.

Kram Pia

1 kommentar:

Tack för dina ord och tankar.