onsdag 24 maj 2017

Klänningsbekymmer och plastpåseskor

Jag har skickat efter en klänning den var så fin men inte passade den min kropp. Den fick gå tillbaks. Vad jag ska ha för klänning, ja det är det som är frågan. Jag sitter varje dag och tittar men inget liksom duger eller är min stil. Jag vet inte ens vad jag ska ha för färg. Vilket I-landsproblem! Nåja det ordnar sig nog. Här är några fina men på tok för korta. Jag gillar den första, fräsch! Men kolla in skorna. Ska man ha plastpåsar på fötterna nu för tiden? Fniss!
Nu ska jag dra iväg och jobba. Det blev ingen långledighet. Det tycker jag är jättebra. Ha en härlig dag alla fina.



Klänning / Klänning / Klänning / Klänning

Kram Pia

This post contains adlinks from Adviral

1 kommentar:

  1. Snygga klänningar! Ja i-landsproblem men ändå...jag har ALDRIG något snyggt att sätta på mig :)
    Ja plastpåsar på fötterna kan ju vara praktiskt om det blir en regnig sommar ha ha, vet vet...
    Jamen kram från Titti!

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.