lördag 3 juni 2017

En cool pingstaftons drink

I dag har jag varit riktigt flitig. Jajamän! Berömmer mig själv lite faktiskt. Tror att jag höll på att stupa på slutet men jag ska inte tråka ut er med mitt slit. 

Nu när man äntligen är klar och har klivit ut ur duschen så smakar det gott med en fräsch drink. En Mojito fick det bli. Ja kokar sockerlag, kyler ner den, mortlar mynta och känner mig som en riktig bartender.

 När maken blir serverad så grimaserar han. Usch.. det smakar tandkräm. VA????

Nice, då får jag två.  Önskar er mina läsare och bloggvänner en riktigt GLAD PINGST.


Kram Pia

5 kommentarer:

  1. Jag skulle tackat och njutit jag!

    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Gör precis som du när jag gör mojito.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  3. Men så mumsigt. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Men så mumsigt. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Haha, min man gillar inte heller Mojito så mycket. Men det gör jag, och dina ser väldigt goda ut!
    Ha en fin dag!
    Kram, Ann

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.