onsdag 5 juli 2017

Laddad och upptagen

Wiiihooo! Här sitter jag vid datorn och filar lite på talet. Borde fila på naglarna också fast det får bli en senare syssla. Imorgon kanske?

Har varit hos frissan och känner mig nöjd. Härlig känsla det faktiskt. Har en liten påse med mig hem med survivalkit som snälla AK (frissan) lånat ut.
Bästa prylarna för bröllopsfrisyren.


Värmen kom på visit en stund så shortsen åkte på. Känner att semesterfeelingen börjar närma sig. Känner att det här kommer bli så bra, så bra. Fast trött är jag så det heter duga. Blir en tidig kväll igen. Sista rycket i morgon då. 😉


Kram Pia

2 kommentarer:

  1. Så spännande med bröllop, förstår att du är nervös och pirrig! Men det kommer gå galant, det är jag övertygad om!
    Kram och lycka till!
    Gunilla

    SvaraRadera
  2. Lycka till... det kommer att bli så bra så!

    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.