fredag 10 november 2017

Testar nytt!

I kväll ska vi bjuda kära nära på lite fredagsmiddag. Jag ska testa något nytt. Kul med lite utmaning och spännande och smaka på något man inte testat innan. 

Jag kan inte avslöja ännu vad det är, gästerna ska inte få veta i förväg vad dom får. Ja ifall dom läser. Dagen började inte så jättebra. Omgivningen verkade ha glömt bort att jag fyller år idag. Morr! Besöket hos frissan blev inte heller så bra, jag fegade ur och ångrade mig sen så klart. Borde ha vågat testa nytt där med.
 Nåja en promenad i solen fick mig att bli på bättre humör. Maken skrämde nästan ihjäl mig när jag öppnade dörren. GRATTIS! Vrålade han och hade ett fång röda rosor i handen samt en flaska bubbel av min absoluta favorit. Hemmavarande son kom med värsta kramen och jaaa då kan man ju inte vara sur längre. 

Nämen då så... Då ska jag dra mig in till köksregionerna ett tag.



Kram Pia

1 kommentar:

  1. GRATTIS kära du!!!!! Njut av kvällen och så stundar det två hela lediga dagar, så skönt! Jag tycker att det är lite jobbigt att fylla år nu för tiden, hm...man bli ju inte direkt yngre om man säger så!! En present med 10 nya rynkor för varje år ha ha...
    Kramis från Titti

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.