onsdag 27 december 2017

Morr!

Varför blir man på dåligt humör? Kan det vara för att man måste betala räkningar? Att kylskåpet ser jätteäckligt ut eller att vissa saker inte fungerar. 

Att solen skiner på slitet hus och att fönsterna är cyberskitiga. Kan ju bero på det faktiskt. Sen är jag sjukt trött på varenda liten tomte och alla andra julsaker också. Ut med dom genast. Finns en hel del andra saker som jag också skulle vilja slänga ut fast då måste jag beställa hem en stor container först. Varför spar man på så mycket? Morr!
😖
Ok nu har jag gnällt klart. Ska ta en lång promenad så kanske det känns bättre. Titta lite på pelargonen som envist blommar och tänka att snart, snart är det vår. 


Kram Pia

3 kommentarer:

  1. Låter som en bra idé att få sig lite luft och rensa tankarna en stund. Ha en fin dag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Är också less på julen...gillar den mindre o mindre för varje år nu....nej Nyårsafton det är min grej det, hihi...
    Så ut med julen och min med nyår !
    God fortsättning !
    Bia

    SvaraRadera
  3. Idag blandas dagen med barnbarn - plocka undan julsaker - fortsätta fixa nya sy/pysslrummet - och kanske åka lite skridskor med barnbarnen... OM regnet sluta ösa ner..! MORR på det..
    Kram från Kate

    SvaraRadera

Tack för dina ord och tankar.